Συνέντευξη: Livan

Κάπου ανάμεσα στις ηχογραφήσεις για το δεύτερό τους album, ο ιδρυτής και «εγκέφαλος» των Livan βρήκε λίγο χρόνο για να απαντήσει στις ερωτήσεις του Θωμά Χρίσταινα, σε μια αποκλειστική συνέντευξη για το human traFFFic

 livan

 

Ηχογραφείτε το δεύτερο album σας αυτό τον καιρό. Πότε να αναμένουμε την κυκλοφορία του; Ποιες διαφορές θα έχει σε σχέση με το ντεμπούτο σας;

Ο καλλιτέχνης πρέπει να γίνεται καλύτερος με τον καιρό, όπως το κρασί. Είμαι πολύ πιο χαρούμενος με το νέο album επειδή είναι περισσότερο σαφές και έχω ανακαλύψει έναν νέο ήχο. Θα κυκλοφορήσει γύρω στα τέλη Μαΐου και θα διανεμηθεί από την Universal UK.

 

Υπάρχουν σχέδια για εμφανίσεις ή κάποια περιοδεία; Η Ελλάδα θα είναι στο χάρτη σας;

Σίγουρα, θα είμαστε στο δρόμο γύρω στις αρχές Μαΐου και θα σχεδιάσουμε ανάλογα με το πώς θα πάνε τα πράγματα σε Η.Π.Α. και Αγγλία. Θα ήθελα να παίξουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι. Θα το προσπαθήσω οπωσδήποτε να γίνει!

 

Έχεις πει σε μια συνέντευξή σας ότι στην αρχή ήταν πολύ σημαντικό για σας να βρείτε τον ήχο σας. Η παραγωγή του David Kreffield ήταν το στοιχείο που σας βοήθησε να σταθεροποιήσετε αυτό που είχατε στο μυαλό σας;

Όχι. Μετακινήθηκα από αυτό. Δούλεψα με μερικούς άλλους παραγωγούς και τελικά έκανα παραγωγή στο album μόνος μου, το οποίο είναι ένα μεγάλο ρίσκο αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι είναι δικό μου ρίσκο και αντιπροσωπεύει τις ιδέες μου.

Από την εμφάνισή τους στα Βραβεία STATUS, στις 2/3/09, όπου έπαιξαν και 2 νέα κομμάτια.

Είναι αλήθεια ότι η πρότασή σας στην Pumpkin Music για το Democr[i]cy ήταν ακριβώς τα 11 τραγούδια που περιλαμβάνει; Αν δε βρισκόταν εταιρεία που να αποδεχθεί κάτι τέτοιο, θα κυκλοφορούσατε τα τραγούδια σας μέσω του internet, όπως κάνατε με το “Life Is Smiling”;

Απολύτως!! Αλλά φαίνεται ότι αυτή τη φορά τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι μεγάλες εταιρείες έχουν χαλαρώσει αρκετά και δίνουν στον καλλιτέχνη πολύ περισσότερο χώρο. Το άτομο με το οποίο φτιάχνω αυτό το album είναι ο David Rose της Universal και, είτε το πιστεύεις είτε όχι, ήταν αυτός που με ώθησε στο να κάνω μόνος μου την παραγωγή του δίσκου μου! Φαίνεται πως τα πράγματα αλλάζουν. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, σκέφτομαι το πρώτο μου single να κυκλοφορήσει στην Αγγλία ως 45άρι.

 

Ποια είναι η προϊστορία των Livan; Υπήρχαν κάποια άλλα project τα οποία οδήγησαν στο να δημιουργηθεί αυτή η μπάντα;

Ναι. Υπάρχουν οι Livan που ξεκίνησαν ως project jazz, ethnic και world μουσικής. Συνεχίζω να βρίσκομαι και να τζαμάρω με τα αρχικά παιδιά γιατί είναι και καταπληκτικοί μουσικοί, αλλά έχω απομακρυνθεί από αυτό. Μου αρέσει να γράφω pop μουσική. Στο τέλος της μέρας η καλή μουσική είναι η μουσική εκείνη που ευνοεί τις σχέσεις των ανθρώπων και το συναίσθημα. Η jazz είναι μουσική για μουσικούς και έμπειρους ανθρώπους της μουσικής. Ποιος ξέρει, ίσως μια μέρα θα έχω την πολυτέλεια να τα συνδυάσω και τα δυο!

 

Το Democr[i]cy είναι ένα album με πολιτική άποψη. Πιστεύεις ότι η μουσική έχει τη δύναμη της επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων; Θα συμμετείχατε σε ενέργειες όπως το Live Aid αν σας δινόταν η ευκαιρία;

Το Democr[i]cy όντως ήταν αρκετά πολιτικοποιημένο και το ίδιο ισχύει για το καινούριο album. Αλλά νομίζω ότι έχω προσεγγίσει αυτό τον δίσκο με λίγο περισσότερο σαρκαστική διάθεση και λιγότερο δραματική. Έβγαζα λίγο θυμό στον πρώτο δίσκο, ενώ αυτός είναι περισσότερο ειρωνικός και αυθάδης, πολύ πιο πανκ. Ναι, αν μου δινόταν η ευκαιρία θα συμμετείχα σε ένα  Live Aid αμέσως!

5 responses to “Συνέντευξη: Livan

Σχολιάστε

